رشد ۴۷ درصدی مراجعه به کتابخانه‌های فاروج 
کد خبر: 4073522
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

رشد ۴۷ درصدی مراجعه به کتابخانه‌های فاروج 

رئیس اداره کتابخانه‌های فاروج گفت: شاخص مراجعه به کتابخانه‌های شهرستان  در سه ماهه اول امسال 47 درصد نسبت به سال گذشته در مدت مشابه رشد داشته است.

رشد ۴۷ درصدی مراجعه به کتابخانه‌های فاروج مریم مومن زاده، رئیس اداره کتابخانه‌های فاروج، در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: سرانه مراجعه در سه ماهه اول  سال گذشته 14.34 در مقایسه با  21.9 درصد امسال  بوده که در این  شاخص رشد 47 درصدی  محقق شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های فاروج بیان کرد: نرخ امانت در سه ماهه سال گذشته 14.45 بود که امسال به 21.40 رسید  که رشد 48 درصدی محقق شد.

مومن‌زاده افزود: در سه ماهه اول سال گذشته هفت هزار و 120 کتاب از سطح کتابخانه‌های شهرستان به امانت رفته بود که امسال این رقم به 10 هزار و 542 نسخه رسید.

وی با اشاره به اینکه شاخص زیر بنا در کتابخانه‌های شهرستان در دو سال اخیر  بر روی عدد 2.69 ثابت باقی مانده گفت: زیربنای  کتابخانه‌ها یک هزارو 326 متر مربع برای هشت کتابخانه است. 

رئیس اداره کتابخانه‌های فاروج نرخ عضویت در کتابخانه‌های شهرستان در سه ماهه اول امسال را 6.95 درصد عنوان کرد و گفت: سه هزار و 425 نفر در کتابخانه‌های شهرستان عضو هستند که در این شاخص چهار درصد امسال رشد داشته‌ایم.

 

 

انتهای پیام
captcha